Vinterbilder

Hallå allasammans i cybervärlden!

Tror inte att jag har glömt min blogg pga jag har inte uppdaterat den på ett bra tag utan har för mig andra saker som är viktigare för mig 🙂

Så min tema denna gång är Vinterbilder efter som snön är ju lite sen vid det här laget 🙂

Så dröm lite bort av dom här bilder som jag lägger ut plus kommentera lite med om ni vill 🙂

/Peter

 

~ av myzt på november 25, 2009.

3 svar to “Vinterbilder”

  1. Tycker om dina bilder….höst bilderna är mkt vackra….och så vinterbilderna, det var länge sedan som jag sett så mkt snö….kram

  2. ni har lite mera snö i Umeå än vi i Ödeshög…men vackert är det….kram

  3. resume help barrie

    Vinterbilder | Myzt’s Blog

Kommentera

 
